Kokybės politika |
← |
Mes aktyviai siekiame palaikyti abipusį ryšį su Klientais, kad užtikrintumėme aukščiausios kokybės automobilių remonto paslaugų, atitinkančių mūsų Klientų poreikius ir viršijančių jų lūkesčius teikimą.
Siekdami būti pasirinkti, mes analizuojame ir stebime pagrindinius paslaugų ir procesų rodiklius, kurie yra svarbūs tinkamai rūpinantis Klientais.
Mūsų veiklos prioritetai:
Mūsų veiklos prioritetai:
KOKYBĖ - kultūringumas,draugiškumas ir bendras komandinis personalo darbas užtikrinant Klientų poreikių patenkinimą
GREITIS - operatyvus užsakymų atlikimas
ĮSIPAREIGOJIMAS - besalygiškas pažadų vykdymas
LANKSTUMAS - individualių Klientų poreikių patenkinimas, prisitaikymas prie Klientui patogios situacijos
IŠLAIDOS - paslaugų atlikimas su mažiausiom išlaidom
UAB”Ausegra” yra dinamiška, efektyvi, draugiška, moderni įmonė, kurioje kokybiško ir didelio teikiamų paslaugų kiekio dėka Klientams palengvinama automobilių eksploatavimo ir remonto galimybė.
Siekiant verslo sėkmės, UAB”Ausegra” yra neatskiriama visuomenės dalis- mes sukūrėme ir palaikome ypatingai gerus santykius su įmonės darbuotojais, Klientais, tiekėjais, specialistų ruošimo įstaigomis, valdžios institucijomis, konkurentais.
Teikdami Klientams visapusiškas paslaugas, žinodami technologinius procesus mes sugebame užtikrinti aukštą paslaugų kokybę ir sumažinti Klientų išlaidas.
↑ | ← |